Alla inlägg under december 2013

Av Linda - 30 december 2013 23:48

Haft sån jävla ryggskott några dagar!!!
Har inte kunnat springa alls... Fan!!!!
Men imorgon ska jag prova en sväng.
Inget bra slut på året, siktar på bättre början på nästa...

Av Linda - 26 december 2013 21:59

Nu är det sådär drygt igen!
Nöjd å missnöjd på samma gång.
Nöjd över vad jag gjort, dvs gått ner 26 kg. Men ändå så missnöjd med hur jag ser ut i kroppen idag.
Degig mage och gropiga lår. Det är det jag verkligen avskyr med min kropp!
Jag måste få bort mer fett från kroppen!
Morgon löpning 5 dagar i veckan och 2 gym pass i veckan är vad jag behöver.
Nu har det inte blivit mycket träning sista månaden. Måste skärpa till mej, å jag vet att bara jag kommer igång kan jag hålla i bra, men så fort det blir ett uppehåll på några dagar lägger jag ner.
Löpning imorgon bitti får bli startskottet!

Av Linda - 26 december 2013 20:56

Skulle ju springa en sväng imorse... Vi vaknade 11:00...! Gaah!! Till och med lillan 1,5 år sov så länge!!
Vi behövde väl det då.
Men imorgon tänkte jag dra igång mina morgon rundor före frukost igen..
05:00 om jag ska hinna före jobbet.
Ska bli skönt!!

Av Linda - 26 december 2013 01:13

Nyss hemkommen från en underbar trerätters middag hos mor o far!
Blev en rask promenad på fm.
Tänkte försöka springa en sväng imorgon innan svärmor o hennes far kommer på middag.
Så sjukt taggad redan nu för att nå mitt nya mål... Känns bra! Fluffat till mej rejält på några dagar känns det som. Plus mens fluff...
Nu sängen några timmar innan lilltösen vaknar :)

Av Linda - 19 december 2013 20:21

Satt i soffan igår och myste med min man och pratade om ditt o datt. Då sa jag att efter nyår ska jag lägga in en högre växel och försöka loosa 7 kg till midsommar...
Hans kommentar var :
- Men du... 7kg är väldigt mycket och nu har du knappt nått kvar att ta av...
I love him!!!

Av Linda - 18 december 2013 20:59

Idag för exakt 1 år sedan vägde jag 79kg...
Idag visade vågen 67kg...
Fan vad bra jag är!!!
Min högsta önskan är att om ytterligare år väger jag 60kg detta datum...
Planen är som sagt att hålla vikten under jul o nyår å se sätta fart under första halvåret 2014!
Hoppas ni hänger på det nya kapitlet på min resa i byxkampen!

Av Linda - 15 december 2013 22:58

Ser att jag tappat jättemånga läsare denna månad på min blogg. Undrar vad som gjort att dom tröttnat på mej...
Ja ja, jag är väl inne i en tråkig period.
Fast idag stack jag ut på en joggingrunda i nya området för å se hur det ser ut. Så himla fint! En sträcka på rundan jag hittade är längs med en stor sjö! Så himla vackert!! Blir en perfekt morgon runda! Har inte mätt den exakt men ska göra det med runkeeper nästa gång.
Har som mål att komma ut på den ca 3-4 gånger i veckan! Siktar högt förstår ni...!
Måste till gymmet åxå! Svårare nu när vi flyttat utanför stan.
Nu dags å sova!
Zzzzzz...

Av Linda - 13 december 2013 22:02

Imorgon är det förfest hos oss o julbord efter! Så kul! Å klänningen sitter tom lite löst... :)
Känner en skön känsla i kroppen, å jag är nöjd! Ska bli så kul!!!
Hinner jag så lägger jag upp ett foto... ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BOL


Skapa flashcards