Alla inlägg under mars 2013

Av Linda - 31 mars 2013 00:01

Känner mej sjukt tung i kroppen! Ätit godis i tre dagar så det är väl inte så konstigt... Men jag har ju tränat åxå... Imorgon startar jag dagen med en löprunda.
Det är åxå dags för invägning för delmål nr 3... Ligger 2 kg efter planen... Skit åxå! Får se vad vågen visar...
Har två val... 1. Sätta en jävla fart å ta igen viktminskningen så jag kommer ifatt den. 2. Göra om planen... Vilket tror ni jag väljer... ?

Av Linda - 29 mars 2013 22:54

Jösses vad mycket gott jag ätit idag! Måste kolla vågen imorgon så jag inte svävar alltför långt iväg i det blå...
Nu är jag super trött å det blir sängen för min del...

Av Linda - 29 mars 2013 11:35

Så skönt, påsken inledd med ett träningspass!!! Nöjd å glad! Nu påskpyssel med töserna sen middag hos päronen å imorgon middag hos moster så mycket äta blir det... Å det tänker jag göra!
Glad påsk!! ?

Av Linda - 26 mars 2013 21:52

Nu har jag kört ett Zumba pass å nu sitter stegen så jag kan köra ett högre tempo å det är ju positivt, MEN så ser jag mej själv i spegelväggen å inser hur stor jag fortfarande är! Så dåligt självförtroende jag får av min spegelbild...
Så sorgligt!

Av Linda - 26 mars 2013 12:42

Verkar som jag ska stå still på 74,0kg hur länge som helst nu... Var ju ner å vände på 73,2kg men sen trippa jag upp igen. Men får väl hoppas på att kroppen bygger lite muskler nu då när jag börjat träna igen. Men jag tänker fan inte nöja mej här!
Ikväll är det Zumba igen å under dagen blir det två längre promenader!
Chipchip!

Av Linda - 24 mars 2013 12:12

Då har jag kutat en sväng på morgonen! Skönt, men bara 3,7km, är ju fortfarande tung å jag vill inte dra på mej några skador på en gång... Sprang 4min snabbare idag än i torsdags, bra Linda!
Ikväll blir det Zumba time!

Av Linda - 23 mars 2013 22:31

Jösses vad trött man blir av sol och frisk luft, men skönt trött. Sen är jag trött av att barnen är sjuka.
I morgon blir det både löpning å Zumba, bäst å stänga igen de bruna så jag är pigg å laddad för träning :)

- John Blund, du kan komma nu!

Av Linda - 23 mars 2013 09:11

Nu har jag kommit igång med träningen ordentligt! Hittills denna vecka har jag dansat Zumba 2 gånger och sprungit 1 gång, återstår 1 zumbapass och 1 löprunda :)
Denna vecka har det inte blivit några promenader då barnen varit sjuka men idag blir det långis med en tös i vagnen å en tös på ståbräda - idag får morsan slita lite! Gött!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9 10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BOL


Skapa flashcards