Alla inlägg under juni 2013

Av Linda - 30 juni 2013 23:57

... är att morgonträna 05:15-06:00
30 min crosstrainer
15 min styrka
mån-fre
God Natt!

Av Linda - 30 juni 2013 00:17

... ska folk va så jävla avundsjuka??
- Oj vad du gått ner i vikt! Men nu får du inte gå ner mer, då försvinner du ju!
Men vad FAN !!!
Jag är ju inte ens nere på normalt BMI ens!!!
Jag har 38-40 i kläder!!
Varför skulle inte jag kunna få ha 36???
Bitter!
Ja!

:(

Av Linda - 28 juni 2013 22:27

Läkartid 2 juli.
Knät blir bara sämre. Men jag tänker inte ligga på latsidan för det!
Nästa fest är 27 juli, då ska jag känna mej bekväm i en favorit klänning jag har som hängt lääänge i garderoben...
Gaberogen som min 5-åring säger...

Av Linda - 28 juni 2013 18:23

Redo för fredagsmys!

[Bild]

Av Linda - 27 juni 2013 10:09

Inte så bra bilder men här är nya älsklingarna :)

Av Linda - 26 juni 2013 22:14

Tänk att man kan få så jävla ont i kroppen efter att ha slagit å sparkat i luften... Men jösses vad kul träning Body Combat var!! Helt sjukt kul å jobbigt! Jag var hög på endorfiner hela kvällen igår! Men knät pajja ännu mer. Så efter prat med sjukgymnasten idag blir det tidsbokning till läkare imorgon för remiss till MR för å se vad som är skadat... Skit!!!
Mina nya efterlängtade jeans har kommit med posten idag! Å gissa vad!!! Storlek M passade perfekt!! Wiiii!!!
Bild kommer upp imorgon!

Av Linda - 24 juni 2013 22:21

Nu är jag i en sån där period där jag så gärna vill vill vill vara smal å välformad, men känner mej tvärtemot å inte gör nått åt det... Vet så väl hur jag ska nå mitt mål men nonchalerar det på nå vis.
Vill ju så gärna vara snygg till semestern å har ju all möjlighet å komma en bra bit mot målet men FAN
Skiter i det...
Nä nu jävlar gasen i botten!!
Skit knät sätter stopp!
Vill ju springa tidigt på morgonen före frukost å bränna FETT! Men kan ju inte för knät! Undrar om jag ska köra på å se vad som händer, kanske blir det inte sämre...
Imorgon blir det premiär på ett body combat pass. Får se om jag överlever...
:)
God natt kära läsare!

Av Linda - 22 juni 2013 23:07

Haft söndag i huvudet fast det är lördag, har liksom vunnit en extra dag känns det som...
Blev en timmes PW med min kära vän idag på kvällen, superskönt!
Imorgon blir det gymmet 07:30 :) ska springa lite försiktigt på bandet å se om knät håller, har ju inte längre nå ont i det.
Sen blir det lite överkropp i gymmet. Har inte varit där sen i lördags... Men det har blivit en del långpromenader i veckan så jag har inte varit lat iaf. Bara fyllt på med lite mer motivation ;)
God natt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BOL


Skapa flashcards