Alla inlägg under juli 2013

Av Linda - 31 juli 2013 08:17

Nyss cyklat 23km.
Idag mår jag bättre, hade en ordentlig dipp igår...

Blandade kvarg 0,1% med proteinpulver till frukost å det blev skapligt ätbart iaf... Blåbär/yoghurt är smaken på pulvret.

Fan!!!
Vill ju ha tydliga snygga muskler på kroppen, men ser ut som ett pluffs!
Har ju fan ingen karaktär längre!
Vet ju precis vad jag ska äta och inte äta för att få snygg kropp!!!
Men
VARFÖR
gör jag det inte då???
Det borde vara så jävla enkelt!!!
Men verkar va så jävla svårt!!!
Gaaaah!!
Står å avundsjukt ser de andra på gymmet som är så fit, å så kollar man själv i spegeln å nästan spyr!
Vågen visar 10kg för mycket....
MÅSTE göra nått åt det NU!!!

Nästa vecka börjar min man jobba igen, så ska jag kunna köra mina morgonpass blir det att börja cykla 05:00...
MÅSTE FÖRSÖKA!!

:(

Av Linda - 30 juli 2013 22:18

Fet
Ful
Värdelös

Av Linda - 30 juli 2013 10:26

Jaha! Då har jag så jä...a ont i knät idag :(
Får bli vilodag idag, å åka på kalas istället.
Jag och min kompis har gett oss fan på att vi ska springa milen innan sommaren är slut! Vi har en slinga på ca 3 km, så lite drygt 3 varv då...
Är mitt knä bättre till söndag kanske ett försök äger rum då...
Har för övrigt sjukt mycket vätska i kroppen just nu... Typ 1,5kg... :0

Av Linda - 29 juli 2013 17:18

Är det klart bästa å roligaste passet just nu!!
Shit vad man svettas!! Det droppar svett på golvet...
Å grym träningsvärk!!
Nice!

8km

Av Linda - 28 juli 2013 21:17

löpning avklarad så här dagen efter 30 års fest som blev bröllop!! Så himla romantiskt med vigsel mitt i skogen vid en stuga nere vid vattnet...
Så nöjd med mej själv, men många kalorier trillade ner i strupen igår men det var det värt!!!
Vägning i BOL imorgon!!

Av Linda - 27 juli 2013 15:37

Kvällens outfit :)

Av Linda - 27 juli 2013 09:09

Så skönt å ha träningen ( idag cykel) avklarad när kl är 07:40 en lördag morgon :)
Ikväll är det fest! Funderar på å köpa en ny klänning... Hmm, blir nog en promenad till stan om en stund.

Av Linda - 26 juli 2013 23:08

har gått sedan prinsessa nr 2 tittade ut.
Haft ett underbart kalas ute i trädgården idag!
26/7-12 visade vågen 93,2kg
26/7-12 visade vågen 72,0kg
Nice!
Keep up the good work!

Skapa flashcards