Alla inlägg under juli 2013

Av Linda - 19 juli 2013 22:42

Idag har jag å töserna tagit det lugnt å myst. Träningsfri dag.
Keso å banan å en äggvita till frukost, korv å makaroner till lunch, fika på em å grillad kyckling, potatissallad å en 33 cl öl till middag. Fredagsmys blev grönt te å päron.
Igår vägde jag 73kg, idag likaså.
Det är fan ingen kul siffra.
Inser mer å mer att jag är rätt tjock fortfarande. Strl 40-42 är inte ok på byxor..
Målet är 36-38 nertill å S/36 upptill.
Är trots allt bara 162cm.
Imorgon blir det löpning å styrka på gymmet.

Av Linda - 18 juli 2013 23:25

Okej så här har jag tänkt!
Den 26/7 alltså om 1 vecka, ska vågen stå på 70,?kg...
24/8 ska vågen visa 67,?kg.
Tuta å kör!!
Det blir tufft!!!

Av Linda - 18 juli 2013 14:40

Jahapp! 10 lata semesterdagar resulterade i 1,7kg upp!! Å det känns så väl!
Blev löpning å styrka på gymmet imorse! Nu är jag igång igen! Protein drink å två äggvitor till frukost. En banan å en hård macka med rökt öring på till lunch. Sen har vi så klart fikat idag igen...
Ja ja, återkommer ikväll med mina mål...

Av Linda - 17 juli 2013 12:51

Å vilken toppen semester vi haft! Inga problem alls med 3 töser... 14, 5 och 1år fyller våra skatter i år. Jösses vad rika vi är!
Känns skönt å ha gått lite morgonpromenader och avverkat två löprundor fast det varit semester. Känns lite bättre nu inför kommande hårda träningsperiod.
Håller på å fundera ut lite realistiska delmål. Återkommer med dom ikväll
:)

Av Linda - 16 juli 2013 23:37

Blev en löprunda idag igen :)
5,5km å det var tungt som fan men riktigt gött efteråt!
Nu natta!

Av Linda - 15 juli 2013 11:10

Sprang 5 km i går kväll, å knät höll!!!
Så himla skön känsla! Vila idag å ny runda imorgon.
Vi är på ställe nr 2 nu på våran semester å här ikring har jag aldrig sprungit så det är lite kul å hitta nya vägar :) när man inte vet vad som väntar blir det lättare psykiskt då man inte kan förbereda sej på tex nån jobbig backe eller så.
Kollade min runkeeper app å sist jag sprang ute var 25/5... Liite träningsvärk har jag allt... ;)
Är så taggad inför BOL nr 7 som startat idag, tänkte mej typ -3kg på 5 veckor...
Tja!

Av Linda - 12 juli 2013 10:26

Intar morgon kaffet till denna utsikt!

Av Linda - 12 juli 2013 10:22

Fan fan fan!
Måste skriva ett inlägg ändå, fast semester.
Vi äter å dricker gott å det syns JÄTTE väl på min kropp, framförallt magen.

Känner mej så jävla fet ska ni veta!!!

Jag har gått 3 morgonrundor av 5 möjliga sen vi kom till fjällen. Ca 30 min åt gången. Men det räcker ju inte på långa vägar mot allt jag ätit! Vi lagar den mesta maten själva men lite har vi ätit ute, som igår tex , drog vi till en våffelstuga å åt himmelskt goda våfflor med sylt å grädde! Å sen megastora cookies efter det.... Gott för stunden men äckelmätt efter... Sen grillade vi till kvällen med potatisgratäng till å så klart ros'e vin till. Sen godis å sen kakor...

MEN VAD FAN håller jag på med!!!!

På söndag byter vi semester ställe å då kommer mina löparskor dit å då skiter jag i att mitt knä gör ont efter...

För jag måste springa!

Har fått tid för röntgen av knät i magnetkamera 4:e oktober!!!! Hur långt dit som helst ju!!!

Okej, inga mer onödiga kakor å godis nu då!
Endast nån öl på kvällen å lite fredagsmys (chips) men inte bara knöla i som tidigare.
Ingen mer glass.

Har ju så klart mens nu åxå å det bidrar ju åxå till svullen mage... Å sug efter onyttigt... Men nog fan har jag lagt ut...

Ska jag behöva ta med vågen överallt för att inte tappa kontrollen å överäta???

Ovido - Quiz & Flashcards