Alla inlägg under december 2013

Av Linda - 8 december 2013 12:42

Jag fattar faktiskt att vågen tickar nedåt, sitter ju inte still en sekund... (Förutom nu då, med bloggen o en kopp kaffe)
Vi ska ha en liten förfest för mannens jobb på lördag, å då vill jag ha skapligt fint... Oj oj oj!

Tänkte ha en svart tight klänning på lördag...
Denna vecka måste jag försöka
* dricka mycket vatten
* maxa proteinintaget
* dra ner på kolhydrater
* skippa mjukt bröd

Det är så sjukt viktigt för mej å se bra ut då, för att känna mej bekväm och vara snygg för min man.
Förra året vid hans jobbs julbord ammade jag å va fet...
Vill att han ska va nöjd med mej, för då kan jag åxå vara det...

Av Linda - 7 december 2013 22:55

Mmm eller hur!!!
Stenkoll på maten, ja jävlar!!!
Pizza, godis, kyckling å pommes!
Å lördags godis!!!
Fy fan!!

Av Linda - 6 december 2013 10:08

66,8kg idag!
Så jävla skönt å spräcka 67!!

Av Linda - 5 december 2013 19:36

Min kropp verkar vara nöjd med 67-68 kg... Men det är inte min hjärna! Den säger att 60-62kg vore optimalt! Måste bara dit före midsommar!!
Jag SKA!!!

Av Linda - 5 december 2013 14:24

Bacillerna har tagit min kropp i belägring! Ont i halsen och sjukt trött! Chefen skickade hem mej efter 3 timmar på jobbet idag.
Så svårt att ligga still och se allt som borde göras i huset utan att orka ett skit!
Nu gäller det att ha stört koll på mat intaget så jag inte ballar ur när det äntligen börjar vända neråt på vågen...
MÅSTE bli frisk fort!!!

Av Linda - 4 december 2013 21:08

sen i måndags... Positivt å börja jobba igen... Hinner inte småäta... Lätt att ha koll på maten med matlådor. Proppa dom fulla med proteiner.
Nice!!

Av Linda - 3 december 2013 21:02

Jag som vill ha lite ordning å reda runt mej blir nästan knäckt på oredan en flytt innebär...

Men nu känner jag att jag lär lägga fokus på rätt saker...
Mat o motion!

Har lagat bra mat sen vi flyttade in i lördags! Så mycket enklare när man har plats och möjligheter, som tex fullstor kyl och frys med plats för matlådor och storpack.

Ska försöka ta mej ut i helgen i dagsljus och hitta nån bra löpar runda :)
Finns ett elljusspår 2 km härifrån.
Men ska försöka hitta nån närmare runda.

Nu te och nötter !

Av Linda - 1 december 2013 22:22

Nu äntligen har vi flyttat in i huset! Så jävla underbart!!
Imorgon börjar jag jobba efter 1,5 år hemma...
Nu blir det riktig ordning på maten ska ni se!
Denna veckan kvarg, banan o nötter till frukost. Sill och kokt ägg till lunch. Imorgon blir det kyckling gryta till middag! Redan färdig, bara å värma när vi kommer hem från jobb och dansträning för stora tösen.
NU ska det bli fart på vikt nedgången igen hade jag tänkt!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BOL


Ovido - Quiz & Flashcards