Direktlänk till inlägg 12 juli 2013

Paaaaaniiiiik!!!!!

Av Linda - 12 juli 2013 10:22

Fan fan fan!
Måste skriva ett inlägg ändå, fast semester.
Vi äter å dricker gott å det syns JÄTTE väl på min kropp, framförallt magen.

Känner mej så jävla fet ska ni veta!!!

Jag har gått 3 morgonrundor av 5 möjliga sen vi kom till fjällen. Ca 30 min åt gången. Men det räcker ju inte på långa vägar mot allt jag ätit! Vi lagar den mesta maten själva men lite har vi ätit ute, som igår tex , drog vi till en våffelstuga å åt himmelskt goda våfflor med sylt å grädde! Å sen megastora cookies efter det.... Gott för stunden men äckelmätt efter... Sen grillade vi till kvällen med potatisgratäng till å så klart ros'e vin till. Sen godis å sen kakor...

MEN VAD FAN håller jag på med!!!!

På söndag byter vi semester ställe å då kommer mina löparskor dit å då skiter jag i att mitt knä gör ont efter...

För jag måste springa!

Har fått tid för röntgen av knät i magnetkamera 4:e oktober!!!! Hur långt dit som helst ju!!!

Okej, inga mer onödiga kakor å godis nu då!
Endast nån öl på kvällen å lite fredagsmys (chips) men inte bara knöla i som tidigare.
Ingen mer glass.

Har ju så klart mens nu åxå å det bidrar ju åxå till svullen mage... Å sug efter onyttigt... Men nog fan har jag lagt ut...

Ska jag behöva ta med vågen överallt för att inte tappa kontrollen å överäta???

 
 
Södertös

Södertös

13 juli 2013 16:13

JAG HAR SAMMA PROBLEM!!!
vi har en hamn fest här nu med bla langos.
O gissa vem som tryckte i sig en sån EFTER friterad bläckfisk o pommes :-(
O dagen innan va det pizza o glass!
o jag tränar inte alls typ... för jag hinner inte!
Men jag tycker lite så att man får unna sig när det är sem o jag tror inte att du har lagt på dig så mycke.... det mesta kommer ju ut igen ;-)
Men vad du än gör så AKTA knäet!!
kram

http://www.sodertos.bloggplatsen.se

Linda

14 juli 2013 00:45

Ja ska försöka ta det lugnt men som du vet är frustrationen på topp...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 1 maj 2014 14:32

Okej mina tidigare strategier har ju inte funkat så bra... Nu tänkte jag styra om lite :) tänkte testa å byta ut onyttigt mott nyttigt stället för att förbjuda eller ta bort något :) låter ju bra iaf... Den 4:e maj tänkte jag börja ett löpprogram för...

Av Linda - 30 april 2014 12:18

Ja kära bloggvänner... Vad tycker ni? Ökat i vikt men håller måtten ändå... ? ...

Av Linda - 12 april 2014 22:15

Nu är jag redo igen att ta dom sista kilona till midsommar, nu är dom närmare bestämt 7 st! Jag har köpt boken sockerbomben i ditt huvud å hoppas på många bra tips! Tänker hålla stenhård diet och varva styrka med löpning o cykel. Nu ska jag fan visa ...

Av Linda - 5 april 2014 23:43

Fan vad sämst jag är!!! Har bara gått plus på vågen detta år! Får panik på riktigt snart! Väger nästan 72kg igen!! Jag som ALDRIG skulle över 70kg ever!!! Jo jävlar ja! Nu måste jag fixa till det här!!! Vågen får Max visa 65kg på midsommaraf...

Av Linda - 14 februari 2014 13:24

...blev det idag. 40 min 10km/h.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BOL


Ovido - Quiz & Flashcards