Alla inlägg under januari 2013

Av Linda - 24 januari 2013 22:13

Nu visar vågen stadigt 77,?kg på morgnarna. Det är rätt skönt att det står 77 istället för 78 eller däröver... Men frustrerande att det inte står 76,?kg. Fick en liten bok med GI recept men tror inte det är så bra för amningen å lilla Gosan...
Nu är jag sjuk å det lär bli en innehelg :(

Av Linda - 22 januari 2013 21:21

Trött på å va tjock
Trött på å inte kunna springa än
Trött på å inte ha nå kläder
Trött på å va en sur mamma
Trött på å va en trött å ful fru
Trött på ta mej fan allt!
Så ryck upp dej för fan å sluta tycka synd om dej själv!!!!

Av Linda - 21 januari 2013 10:50

Jaha +-0 på vågen från förra måndagen men + 0,5kg från förra tisdagen :( men under veckan har jag varit upp över 78kg så det får väl vara ok då... Men viktplanen håller inte alls, finns inte en chans att jag hamnar på 76,0kg 31/1 :( :( :(

Av Linda - 20 januari 2013 21:55

Japp imorgon är det dags igen, upp på vågen å antagligen skämmas. Har svullat allt möjligt andra hälften av denna vecka... Inte nöjd alls, har liksom fallit tillbaka lite i dåliga vanor igen, dags å ta mej ur det igen fort som fan!! Natten till idag var amningsfri då lillan sov i sin säng hela natten, 20:00-05:00. Det är ingen ursäkt för plus på vågen men fan vad mjölken väger i tuttarna... Flera hekto faktiskt. Ja ja ja desto större anledning till å skärpa till mej.., Håller sej migränen borta inatt blir det promenad 05:00 imorgon medans brudarna å mannen sover :)

Av Linda - 20 januari 2013 10:45

Tre choklad dagar å en amningsfri natt har gett ett fett plus på vågen...

Av Linda - 19 januari 2013 21:31

Då ligger jag på soffan med magen full med kladdkaka... Hur tänkte jag där?? Nyss visat bilder på byxor som ska passa, har satt upp som mål att väga 76kg 31/1 å så blev det så här...? Ågren å magont blev resultatet av denna annars så braiga lördag. Båda tjejerna somnade i sina sängar strax efter åtta. Å då ska man visst ägna kvällen åt att fundera över detta... VARFÖR har jag knölat i mej all möjlig choklad i två dagar??? Eller tre dagar är det faktiskt... Undrar jag vad vågen visar på måndag morgon...

Av Linda - 17 januari 2013 16:29

Fyra byxor som jag kämpar för å komma i. Första bilden visar alla fyra, de största längst ner å det är i den ordningen jag visar dom en å en. Fy fan vad jobbigt det är å visa detta men jag måste ju se själv hur det ligger till... De första glipade nästan två decimeter några veckor efter förlossningen. Före graviditeten var de alldeles för stora... Å det ska de bli igen.

Em

Av Linda - 16 januari 2013 16:03

Nu är det eftermiddag å jag har gått 3 promenader i nysnö... Helt slut i kroppen nu! Men jösses vad skönt det är. Till kvällen blir det lax å potatis å romsås. Gött! Hittade ytterligare ett par jeans i städskåpet..vad de nu gjorde där... De är åxå för små men bara typ 5 cm som fattas.

Åååååå jag längtar som en tooook tills de passar - ALLA - mina byxor i tur och ordning.

Bilder kommer snart på de fyra paren ;) hur de sitter nu - huva - å hur de sitter sen när de passar :)

Skapa flashcards