Alla inlägg den 29 januari 2013

Av Linda - 29 januari 2013 23:07

...nu före läggdags! Lägsta kvällsvikten under denna viktkamp... ;) Wiii!

Av Linda - 29 januari 2013 22:17

Fan det tar på krafterna å själv va sjuk å ha två pinglor som också är sjuka, dessutom har den minsta första tanden på gång... Gnälligt värre! Har knappt varit utanför dörren sen i torsdags.... Gaaah!!
Nu har jag två dagar kvar till första delmålet :) Har faktiskt ingen aning om hur det kommer gå! Har ingen kontroll över min kropp längre... Fast hittills har det ju gått bra även om jag inte trott det....
Ska bli så jävla skönt när våren kommer å jag kan börja löpträna igen. Men i väntan på att få börja forma kroppen är det bara å traska vidare bakom barnvagnen å bli lättare för varje vecka.
Konstaterade idag att jag nu gått ner mer än vad min fyraåring väger... ;) å har lika mycket kvar å gå ner som min sexmånaders väger... ;)

Ovido - Quiz & Flashcards