Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Linda - 7 januari 2013 21:52

...kvar tills vågen ska visa 76,0kg. Eftersom jag inte alls förstår mej på min kropp just nu, vet jag inte alls hur det kommer gå.
Vill ha kontroll men det är det minsta jag har nu.
Knyter ihop denna dag med en stor kopp äpple/kanel/russin the. Gött! ;)

7/1

Av Linda - 7 januari 2013 20:36

Förkyld å less på livet i största allmänhet... Blää sånna här dagar kan man ju gärna hoppa över...
Men maten har funkat bra idag å magen har varit i full gång så det borde vara en fin siffra på vågen imorgon ;) Skulle ju sitta fint å se 77,?kg :)
Imorgon är det dags för dagis för stora tjejen igen så då blir det promenad med minstingen i barnvagnen, så skönt!

Av Linda - 7 januari 2013 09:43

Jag fattar ingenting! Vågen visade 78,1kg idag...! Å igår käkade jag smoothie å hårt bröd kaffe å the till frukost, pannkakor med sylt till lunch, köttfärs paj till middag å godis på kvällen. Nu ska jag sluta gnälla om att det går dåligt...

Ovido - Quiz & Flashcards