Alla inlägg den 16 december 2012

Av Linda - 16 december 2012 23:18

Så himla sporrad jag blir av programmet aldrig mera fet på TV3 ! Mina resterande 12kg är ju ingenting!!! Min stora broms just nu är ju motionen, kan ju inte springa än, men till våren ska jag fixa det. Min barnmorska tyckte jag skulle vänta tills lillan blir 1år, men GLÖM det!!! Så fort det känns ok ska jag ut på löprundor igen! Just nu känns det som nått tänker komma ut mellan bena bara jag hoppar lite... ;-S
Vägning i morrn i BOL... Läskigt!
God natt!!

Av Linda - 16 december 2012 23:18

Så himla sporrad jag blir av programmet aldrig mera fet på TV3 ! Mina resterande 12kg är ju ingenting!!! Min stora broms just nu är ju motionen, kan ju inte springa än, men till våren ska jag fixa det. Min barnmorska tyckte jag skulle vänta tills lillan blir 1år, men GLÖM det!!! Så fort det känns ok ska jag ut på löprundor igen! Just nu känns det som nått tänker komma ut mellan bena bara jag hoppar lite... ;-S
Vägning i morrn i BOL... Läskigt!
God natt!!

Av Linda - 16 december 2012 10:58

Inte bra, har unnat mej lite för mycket lite för ofta denna vecka... Nu blir det en seriös å tuff vecka igen. Mycket snö å flera promenader blir bra motion i veckan som kommer. Ska på tjejträff på fredag kväll, med tre kära vänner. En av dem är så jävla vältränad smal å perfekt på alla sätt å vis, å jösses vad jag jämför mej med henne!! Vill vara som henne men är så långt ifrån som helst! Så varje gång vi ses vilket tyvärr är långt mellan gångerna, så måste jag göra allt jag kan för att se skaplig ut. Kommer ihåg när vi sågs månaden innan jag blev gravid, då var jag rätt fit å tränad å skapligt smal. När hon såg mej på puben utbrast hon :

- Men jävlar vad snygg å smal du är!!

Å jävlar vad stolt jag blev!!!

I sommar hoppas jag på samma kommentar... ;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

BOL


Skapa flashcards